Mój koszyk (0)

    Koszyk jest pusty

    Skrócona polityka reklamacji

    Jak dokonać reklamacji w naszym sklepie?

    1. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:

    a. pisemnie na adres: EVENEMEN, ul. Łódzka 12a, 97-221 Rokiciny-Kolonia

    b. w formie elektronicznej na adres: bok@evenemen.pl

    c. lub w formie telefonicznej pod numerem telefonu: 508 495 350

    Zachęcamy do skorzystania z naszego formularza reklamacji.


    2. Jeśli zdecydują się Państwo na przygotowanie pisma reklamacyjnego samodzielnie, zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:

    a. numeru zamówienia;

    b. informacji i okoliczności dotyczących reklamacji, w szczególności daty ujawnienia niezgodności towaru z umową (wady);

    c. pożądanego sposobu rozstrzygnięcia reklamacji: wymiana lub naprawa;

    d. lub gdy te formy są niemożliwe bądź zbyt uciążliwe do realizacji zgodnie z treścią ustawy o prawach konsumenta: zwrotu reklamacyjnego lub obniżenia ceny;

    e. danych kontaktowych składającego reklamację;


    3. Na reklamację odpowiemy najszybciej, jak będzie to możliwe, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

    W celu zgłębienia naszej procedury reklamacji, zachęcamy do zapoznania się z naszym Regulaminem.


    Dokument PDF: POBIERZ

    Formularz reklamacji PDF: POBIERZ